HTML

Mindennapjaim

Háát, igazábol rólam, meg akörnyezetemben élő egy - két idiótárol:)

Friss topikok

  • anyósnyelv: Jó régi - csak pár éves - de imádom az idiótákat. Azok, soha nem azok..... (2011.12.17. 06:07) Jelszó:UTÁL!
  • astevenovamegaheyhooszokozokesekezeteknelkul: naon ari amiket rólunk írsz pupu anita:D orulok hogy jol erezted magad a heten velunk istvan ekeze... (2008.02.23. 19:07) Új barátok
  • BuBu: Te dinka... én kis dinka Pupukám,egyszer kinyithatnád a szád és elmondhatnád nyűgöd.Tudod, hogy so... (2008.01.30. 20:39) Épülés1
  • 232323: "Havernak bírom az ilyen embereket." ÁHÁHÁÁ. Szegény pasit már most sajnálom. :D (2008.01.27. 15:22) :)
  • Buksi: Pannikám! Rettentő jól ez neked de tényleg nagyon ügyi vagy. Elfelejtetted az emailt elküldeni (2008.01.19. 22:45) ...

Linkblog

2008.02.19. 19:15 PuPu

Nothing Special....

Hello, Emberek!
Emlékeztek arra az emberre akiről írtam, hogy leszólított a villamoson? Most nagyon gyorsan váltjuk a leveleket egymásközt:D:D Örülök neki ert valamiféle sikerélményként élem meg:d Bár lehet, hogy egy agy hülyeség az egész.... Ki tudja? Talán Isten... De ki az isten ez az Isten...? Na erre agyon valaki egfelelő magyarázatot! Komolyan szeretném tudni, hogy van e valami felső erő. Bár én hiszekvalami felső erőben csak éppenséggel nem tom, hogy mijen felső erőben hiszek! Orvosnak készülök. Az orvosak minig hisznek valami felsőbb erőben. Anyu szerint. Én meg hiszek neki. Ma megbeszéltük a suliban pár emberrel, hogy ha a pénztárcánk nem kezd hevesen hiztériázni ako elmegünk GC koncerte:D Tök jó lesz! Már ha tényleg el tudunk menni:) Hétvégén ha minden igaz ako megyünk Apuékhoz:D Végre megnéhetem Timikét:D Meg azt hogy Apu hogy viselte az új családtag érkezését. Remélem jól. Bár ebben nem vagyok 100%ig biztos, őt ismerve akár fenekestül is felforgathatta a házat. Na mindegy. Ma em tom h mi volt velem... A szünetben tök jól felpörgettem magamat, aztán mikor beültem az órákra mint akit fejbevágtak! A derekam köré tekertem valami pulcsit, a fejem alá gyürtem a kabimat és utána teljesen bekómáltam. Mondjuk ez töri órán alap!:D Nem tom rám valahogy altató hatással van a paprikás hónalj szag(ahogy Trixi mondná:D) Kémia fakt.on olyanok voltunk Krisztivel mint két agyment lökött csirke:D Lehet azért mert azok vagyunk:D Rajzolt a füzetembe egy hónaljkutyás undorító nőt! Pfúúúúújjjjj!!!!!!!! Undiul néz ki! Én bezzeg mókás dolgokat raajzoltam neki... már ha egy neuront annak mondhatunk:D:D:D Reggel el is aludtam mert anyu korán ment el ma nagyon és korá is keltett. Azaz nem olyan korán mert pont időben keltett...6kor. Csak kellet volna még egy kis rugdosás, hogy kimásszak az ágyból:D Ja egyébként ne haragudjatok, hogy ma ilyen rendszertelenül írok. Mostanában nagyon el van gurulva a gyógyszerem... és állandó jellegel vigyorgok mint egy fakutya és legszivesseben néha mindenkit agyon oltogatnék meg sértegetnék meg ilyenek. Nem tudom, hogy miért van.... Illetve tudom. Azért mert annyi méreg van bennem, hogy én ezt a mindenféle víztisztítós kúrákat emberöltőkön keresztül csinálhatnám, akkor se ürülne ki belőlem. Azokot már nem akarom megnevezni. Mert azt mondta az osztály kamugyárosa:D hogy már legalább négyszer említetem meg a blogomban:( Pedig meg sem érdemli ezt a nevet.... Na minegy hagyuk mielőtt nagyon belelovalnám magamat ebbe az egész sztoriba:S:S:S Ma talákoztam hazafelé jövet Edittel(Tamara anyujával) Örültm h találkoztunk:) Már régen nem láttam és érdekelt mi van vele:D Meg a gyerekekkel:D Ja és volt még táncpróbánk is:S hát mit ne mondjak nem lesz valmi világszám de egészen türhető...Bár inkáb beogom a számat mert nem igazán ötleteltem a dologhoz... Hétvégén átnéztem a régi koreografáimat és arra a következtetésre jutottam, hogy hip-hopot igazábo, hogy jól nézzen ki csak hip-hop számra lehet táncolni... Oké h megvannak ezek az ökörködős lépések de ezekis elfogynak egyszer.. És sztem ako még mindig ott ogunk tatani, hogy másfél perc és ako ég hátra lesz a fele:S NA hogy ako mit ogunk csinálni azt nem tudom! Bár holnap szárnyakat fogok adni az ötletenek ami mot megötlött a csinos kis buksimban:D Holnap leírom, hogy hogy sikerült:D:D:D

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://pupu.blog.hu/api/trackback/id/tr49346070

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása