HTML

Mindennapjaim

Háát, igazábol rólam, meg akörnyezetemben élő egy - két idiótárol:)

Friss topikok

  • anyósnyelv: Jó régi - csak pár éves - de imádom az idiótákat. Azok, soha nem azok..... (2011.12.17. 06:07) Jelszó:UTÁL!
  • astevenovamegaheyhooszokozokesekezeteknelkul: naon ari amiket rólunk írsz pupu anita:D orulok hogy jol erezted magad a heten velunk istvan ekeze... (2008.02.23. 19:07) Új barátok
  • BuBu: Te dinka... én kis dinka Pupukám,egyszer kinyithatnád a szád és elmondhatnád nyűgöd.Tudod, hogy so... (2008.01.30. 20:39) Épülés1
  • 232323: "Havernak bírom az ilyen embereket." ÁHÁHÁÁ. Szegény pasit már most sajnálom. :D (2008.01.27. 15:22) :)
  • Buksi: Pannikám! Rettentő jól ez neked de tényleg nagyon ügyi vagy. Elfelejtetted az emailt elküldeni (2008.01.19. 22:45) ...

Linkblog

2008.02.03. 17:04 PuPu

Közérdekű információ:D

Már régen nem írtam... De nem is nagyon történt semmi izgalmas csak az utóbbi 2 napban. Azt most gyorsan lefirkantom ha senkinek nicsen ellenvetése:D Vagy ha valakinek mégis az ne olvassa tovább...
Pénteken volt huginak a Farsangja... Ez is egy csodanap volt.  Úgy volt , hogy jön , de akadt pár teknikai problémája és nem tudott mégsem jönni....:((  Na de én késésben voltam mert annyit tököltem a hülye  gyantával. Haza is sikerült jutnom egy busszal, mert azoknak a hülye mávosoknak is állandó jellegel sztrájkolni kell, hogy az ember véletlenül se tudjon eljutni A pontból B pontba, áh ugyanmár hova gondolok... Egyszerűen nem fér bele az agyamba, hogy miért nem tudnak leülni egy aztalhoz, hogy megtárgyalják ezt az egész dolgot ami miatt sztrájkolnak... Bár ez lehet, hogy túl civilizált emberek szokták csak csinálni.... Még jó, hogy eszembe jutot.... A farsang 4.30kor kezdődött, én 4.25kor értem haza. Azt a rohanást amit lerendeztem még egy futó is megirigyelte volna:D Elegáns ruhát vettem fel, hozzá magas-sarkút.... Na most aki tudja, hogy milyen vagyok az tudja azt is, hogy fizikailag képtelenség az , hogy én magassarkúban rohangáljak ugyanis két darab lépésnél többet nem tudok megtenni benne. Végre sikerült elhagynom a lakst. Lerohantam  a földszintre, majd villámgyorsan eszembe jutott, hogy én mégsem tudok magassarkúban rohangálni. Úgyhogy villámturbósebességgel visszarohantam és átvettem az edzőcipőmet...:D:D Nagyon bájosan néztem ki benne, mit ne mondjak:D:D:D Aztán annyira ohantam kifelé, hogy úgy bevertem a térdemet az ajtóba, hogy még mostis van egy hatalmas lila, bár már inkább zöldes-sárga folt a térdemen. Hát ezaz én formám... Elkésem és ráadásul még a jó kemény ajtónknak is nekimegyek. Aztán végül is kiderült, hogy egyáltalán nem késtem el (pedig 4.50re értem oda) mert csak a hercegi pár bevonlásáról maradtam le, az meg úgy sem érdekes... Aztán jöttek a báj csevejek... Jaj hálát adok az Istennek, hogy már csak a ballagást kell kibínom... Borzasztó volt!!!!!!!!!! Ez a halálom....
Aztán mikor vége volt az első résznek, Virág is keringőzött gyorsan haza húsztunk:D:D
Jaj de még ezen a pénteki napon szereztem magamnak bizalmast:) Nyertem hiába mondják, hogy nem ezt én érzem és senki más:)
Péteken este megpróbáltam helyreállítani a gépem op. rendszerét, mert egy trójai valahogy befészkelt magát a rendszerbe... Hát nem jött össze:(
Szombaton egész nap azzal szórakozam, hogy varázsoljak egy működő op. rendszert a gépre... Lekellet zúzni az egész gépet:( De ez a kis maki annyira lezúzta magát, hogy a másik meghajtó is leformázta magát... Mondanom sem kell, ogy minden adatom elveszett... zenék, fényképek, Grey's Anatomy... Legszívesebben elbőgtem volna magamat mikor megláttam... Egy szer ennek is elkellet következnie. Most legalább teljes újra kezdi a kis gépem...
Ezen a napon ünnepeltük meg Keviness Nagyimnak a 65. születésnapját is:) Szupi volt!:D Akedvenc tortám esztenyés-fehécsokis! Nyam-nyam-nyam! És Most a kedvemért még franciakrémst is hozott:D Jaj na akkor bindítottam a zabálást:D:DMa reggel is azzal kezdtem a napot meg azzal is fojtattam, hogy tömtem a fejemet krémessel:)
Ma letöltöttem még Szabó Eszternek a viszonylag új albumát meg Péterfy Boriét is. Az nagyon nem nyerte el a teszésemet... De Szabó Eszteré nagyon:D A nagyrészében régi magyar filmek zenéjét dolgozza fel, mint a Meseautó:D:D Nekem nagyon bejött:D
Asszem ennyi fontosabb dolog történt velem mostanában. Egyébként meg suli és tanulás. És most nem kamuzokmert ha nem tanulok akor Anyám bezár egész nyárra a szobámba vagy egy könyvtárba és eldobja a kulcsot és szt nem nagyon szeretném:D:D:D

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://pupu.blog.hu/api/trackback/id/tr75323379

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása