HTML

Mindennapjaim

Háát, igazábol rólam, meg akörnyezetemben élő egy - két idiótárol:)

Friss topikok

  • anyósnyelv: Jó régi - csak pár éves - de imádom az idiótákat. Azok, soha nem azok..... (2011.12.17. 06:07) Jelszó:UTÁL!
  • astevenovamegaheyhooszokozokesekezeteknelkul: naon ari amiket rólunk írsz pupu anita:D orulok hogy jol erezted magad a heten velunk istvan ekeze... (2008.02.23. 19:07) Új barátok
  • BuBu: Te dinka... én kis dinka Pupukám,egyszer kinyithatnád a szád és elmondhatnád nyűgöd.Tudod, hogy so... (2008.01.30. 20:39) Épülés1
  • 232323: "Havernak bírom az ilyen embereket." ÁHÁHÁÁ. Szegény pasit már most sajnálom. :D (2008.01.27. 15:22) :)
  • Buksi: Pannikám! Rettentő jól ez neked de tényleg nagyon ügyi vagy. Elfelejtetted az emailt elküldeni (2008.01.19. 22:45) ...

Linkblog

2008.02.25. 19:48 PuPu

What is Love?

Azt hiszem, hogy sokaknak okozott már fejtörést a dolog - szószerint:D de azért én idáig nem megyek el:D - Nekem már meg van a véleményem. A szerelem egy szubjektív túlértékelt giccses érzés amit csak az udvari bolondok értenek meg és érzelmileg nagyon kifinomult emberek tudnak kezelni. Nos, azt kel mondanom, hogy én nem tartozom egyik embertípus közé sem. Azt hiszem mind a kettőre tudnék példát mondani. udvari bolond István. Pont rá illene a szerep. A kifinomult érzékelőkkel felszerelt pedig Anita. Aban a lányban annyi jószándék van, és még csak nem is sötét. - mert a jószándékú emberek általában annyira sötétek mint az univerzum sötétlyukai (lásd:Kriszta) - Ők igazán tudják kezelni az összes érzésüket. Én szerintem nagyo lemaradtam valahol a kamaszkorom elején, és sajnos vannak emberek akik mindig visszarángatnak oda mikor már éppen kezdenék kinőni belőle. Lehet, hogy a sors azt szeretné, hoyg olyan legyek mint Meredith Grey?! De kérdem én, MIÉRT? Nem éredemlem meg, hogy normális legyek ne pedig egy lekileg amputált személyiség. Ezzel nem azt akartam kifejezni, hogy a fejemben dinnyelé van, hanem azt, hogy nem tudom, hogy kezelni az érzéseimet... nem tudok velük elbánni. Nem vagyok olyan mint a lányok töbsége...kisírom magamból aztán tovább lépek. Valahogy nincsen meg bennem az a dolog ami tovább lendítene. Csak ülök magamban és aki tényleg tud a szememből olvasni, tudja, hogy csak vergődök mint egy hatalmas partra vettet bálna. Külvilág pedig nem látja micsoda harc folyik bennem. Na jó lehet ezt kicsit eltúloztam, de hát gyermeteg lekem még a nagyításokvilágában él ha ilyen dolgokról van szó. Visszatérve az eredeti kérdésem fejtegetésére mellesleg a szerelem minig csalódással jár együtt! ha egy egész életen át együtt vagy valakivel és egymás mellet öregedtek meg akkor is. Mert valamelyikőtök biztosan fűbeharap na az mekkora pofon az életől. Azt hiszem soha nem élném túl. Nem is lehet!:D:D Azt hiszem a következő pár hónapban nem szeretném ezt a számot énekelni, merrt köszönöm szépen én nem kérek a szerelemből amig vissza nem transzplantálom a levágott léeldarabjaimat!

Cserháti Zsuzsa - Boldogság gyere haza

Két szoba közt a csend de végtelen nagy távolság.
S mi otthonunknak hívtuk egykor ezt a két szobát.
Esténként úgy vártalak, tudnod kell ez nem panasz,
és nem sírok csak bánt a cigaretta füst, attól könnyezem.

Boldogság gyere haza,
késő van gyere haza,
honnan jössz nem érdekel!
gyere haza csak ennyi kell!

Néha féltem hogyha nagyon megnéztél egy csinos lányt,
de elfeledtem mindent úgy öleltél éjjel át .
És ma sincs nálam boldogabb,
ha velem vagy s ez nem panasz,
és nem sírok ne félj,csak erős ez a fény attól könnyezem!

Boldogság gyere haza,
késő van gyere haza,
honnan jösz nem érdekel!
gyere haza csak ennyi kell!

KInt sűrübb lett a homály az utca zaj is elcsitult,
nézem ahogy csöndben álmodik a kisfiunk.
Én gyűlölöm az álmokat,
s te tudod hogy ez nem panasz,
és nem tudom miért hisz sírni szeretnék,
most mégsem könnyezem.

Boldogság gyere haza,
késő van gyere haza,
honnan jössz nem érdekel!
Gyere haza csak ennyi kell!

Boldogság gyere haza,
késő van gyere haza,
honnan jössz nem érdekel!
Nekem elég hogy itt leszel!

Boldogság gyere haza,
késő van gyere haza,
honnan jössz nem érdekel!
Gyere haza csak ennyi kell!

Boldogság gyere haza,
késő van gyere haza,
honnan jössz nem érdekel!
Nekem elég hogy itt leszel!

Boldogság gyere haza,
késő van gyere haza...

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://pupu.blog.hu/api/trackback/id/tr3354220

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása