HTML

Mindennapjaim

Háát, igazábol rólam, meg akörnyezetemben élő egy - két idiótárol:)

Friss topikok

  • anyósnyelv: Jó régi - csak pár éves - de imádom az idiótákat. Azok, soha nem azok..... (2011.12.17. 06:07) Jelszó:UTÁL!
  • astevenovamegaheyhooszokozokesekezeteknelkul: naon ari amiket rólunk írsz pupu anita:D orulok hogy jol erezted magad a heten velunk istvan ekeze... (2008.02.23. 19:07) Új barátok
  • BuBu: Te dinka... én kis dinka Pupukám,egyszer kinyithatnád a szád és elmondhatnád nyűgöd.Tudod, hogy so... (2008.01.30. 20:39) Épülés1
  • 232323: "Havernak bírom az ilyen embereket." ÁHÁHÁÁ. Szegény pasit már most sajnálom. :D (2008.01.27. 15:22) :)
  • Buksi: Pannikám! Rettentő jól ez neked de tényleg nagyon ügyi vagy. Elfelejtetted az emailt elküldeni (2008.01.19. 22:45) ...

Linkblog

2008.01.15. 20:29 PuPu

...

Hát igen... Az előző két nap igen érdekes volt, minden esetre...
Tegnap reggel már roszul kezdődöt..., mivel volt 15 percem hogy elkészüljek mivel, lusti voltam felkelni idően:) Bár az az igazság hogy nem is igazán kellek fel akor mikor anya megpróbál időben felkelteni, lehet hogy reagálok rá... de emlékezni nememlékszem...;) A kulcs othon maradt persze. Pedig nem sokszor kell magamal vinnem (mert a hugom azenyémet is elhagyta...) de olyankor is othon hagyom. Na de végülis mindegy...Hál'Istennek kocsival vittek be reggel a  Róna  utcáig.  Ha nem vittek volna be valószínü, hogy elkéstem volna mert eléggé csiga tudok lenni néha. Mert mindig azt hiszem, hogy van még időm aztán mindig kiderül, hogy nem nincsen egyáltalán időm:) A suliban nem volt semmi említésre méltó..teltek a percek ahogy szoktak. Se Bogi se Árpi:( Mikivel ketten voltunk... Természetesen ott voltak a nem kidőlt osztálytársaink is:) De hát azért mégsem volt az igazi... Végülis Mukival is jól elvagyok:) Istvánnal meg Anitával összefutotunk a suli elött és elmentünk a Feneketlen-tóhoz:) A helyett hogy bementem volna Mostihoz a kulcsért...:)a 16.40es vonattal hazamentem. Mosti is azzal a vonattal jött, mint általában:) Otthon nagyon nehezen vettem rá magamat, hogy leüljek tanulni aza irodalom vizsgámra de hát muszáj volt... Msneztem, meg mindent csináltam csak ne kelljen tanulnom;) Aztán végül is csak Bogival beszéltem hébe hóba meg ment a tv néztem az NCIS-t meg a Gyilkos számokat, de közen tanultam, komolyan:) Egy vagy kettő körül fegüdtem le aludni már nem emlékszem.
Ma olyan fitt voltam mikor felkeltem hogy az hihetetlen:) Pedig még kávét sem ittam. Kész idegroncs voltam a vizsgák miatt meg mert kémia TZ-t is írtam még aznap. Bioszórán a tancibácsi megengedte, hogy az irodalommal foglalkozzunkés közösen átdumáltuk majdnem az összes tételt. Majd arra a következtetésre jutotunk ha együtt felelne az osztály tutira összetudnánk hozni egy csillagos ötöst:) De hát ez sajnos lehetetlen... Mindenkinek magáttól kell megoldania ezt a problémát. Mikor elkezdődöt akor még nagyon ideges voltam. De ahogy jöttek ki az emerek egyre nyugodtabbá váltam. Végén már az sem idegesített hogy Marci a telefonomon talált egy játékot és állandóan piszkált hogy segítsek Neki:) Kaptam tőle egy tanácsat is. Azt mondta, hogy húzzam jobbról az ötödiket mert ő azt húzta és az Balassi volt és én is azt akartam húzni, hát megpróbáltam hátha sikerül, próba szerencse alapon:) Nem sikerült... Shakespearet húztam először nagyon nem lelkesedtem érte... De mikor elkezdtem felkészülni rá nagyon sok minden eszembe jutott róla meg a Romeo és Júliárol:) Aztán mikor odaültem az ofő elé akor már minden ment mint a karikacsapás:) Végülis ötöst kaptam:) A tanárnő csak pár kérdést tett fel a végén. A lényeg az, hogy lássa rajtad, hogy te ezt el akarod mondani és, hogy tudod és ne harapófogóval kelljen belőled kihúzni a szavakat:) Na ezek után ott volt még az a hülye kémia doga amit eléggé mókás körülmények között írtunk meg:) Lent várt minkett Marica egy kicsit összekaptam vele mire Bogi kiborult... Hát ez van de szerintem végülis elmondtam nekik a véleményemet és tisztáztuk ezt a dolgot:) Haza mjöttem mire itt találtam a szomszéd kislányt na ezen is kivagyok már borulva egy kicsit, hogy mindig itt van. Van neki báttya meg apja ők is elhozhatnák az iskolábol. Eléggé rosszul is voltam. De az felvidított egy kicsit hogy sikerült Klaudiával beszélnem:) Anyu mikor hazajött kijelentette hogy ha beteg vagyok akor holnap húzok a dokihoz. Na mindegy. Eléggé eseménydús két nap volt ez:) Szerintem ma még megnézem ezt a barlangmentős filmet a National Geon aztán megyek csucszni:)

1 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://pupu.blog.hu/api/trackback/id/tr96298875

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Buksi 2008.01.19. 22:45:01

Pannikám!

Rettentő jól ez neked de tényleg nagyon ügyi vagy. Elfelejtetted az emailt elküldeni
süti beállítások módosítása