HTML

Mindennapjaim

Háát, igazábol rólam, meg akörnyezetemben élő egy - két idiótárol:)

Friss topikok

  • anyósnyelv: Jó régi - csak pár éves - de imádom az idiótákat. Azok, soha nem azok..... (2011.12.17. 06:07) Jelszó:UTÁL!
  • astevenovamegaheyhooszokozokesekezeteknelkul: naon ari amiket rólunk írsz pupu anita:D orulok hogy jol erezted magad a heten velunk istvan ekeze... (2008.02.23. 19:07) Új barátok
  • BuBu: Te dinka... én kis dinka Pupukám,egyszer kinyithatnád a szád és elmondhatnád nyűgöd.Tudod, hogy so... (2008.01.30. 20:39) Épülés1
  • 232323: "Havernak bírom az ilyen embereket." ÁHÁHÁÁ. Szegény pasit már most sajnálom. :D (2008.01.27. 15:22) :)
  • Buksi: Pannikám! Rettentő jól ez neked de tényleg nagyon ügyi vagy. Elfelejtetted az emailt elküldeni (2008.01.19. 22:45) ...

Linkblog

2008.01.19. 16:35 PuPu

Kényszerpihenő

Már négy napja nem tudok mit írni. A doki kiírt tápénzre. Ami addig poén amíg nem kell lenyelned azt a hatalmas tabletát amit kiváltotál a patikában... Szerdán chat.hu-n dumálgatam ami szerintem nem a legjobb elfoglaltság de nagyon fiatal és befolyásolható voltam mikor oda regisztráltam. Na de mindegy... A lényeg, hogy egy nagyon aranyos emberrel kezdtem el beszélgetni:) Énekes egy bandában. Most készülnek kiadni az első lemezüket:) A csávónak olyan hangja van, hogy majdnem bepisiltem mikor hallotam énekelni:D  Emelé pedig kondizik szóval tuti, hogy a csávó istenien néz ki. Bár nekem nem nagyon jönnek be ezek az izom kolusszusok de ez az ember nagyon aranyos:) Csütörtökön meg néztem még pár Grace Klinika részt:) Na, de ez volt még az a nap mikor elkapott a "viccesvideo" láz. Jani küldött nekem egy kivágott jelenetet a Mónika showbolés én elkezdtem nézegetni a többi videót is. Mit ne mondjak eléggé szétröhögtem az arcomat, először egyedül, majd Fülessel, utána Anyunak is megmutatuk na akor már komolyan bőgtem a röhögéstől:D Mikor anyu hazajött teljesen oda volt magátol meg vissza mert a Republic menedzsere felhívta abból az okból kifolyólag, hogy miért nem megy el azért a lemezélt amit rendelt (limitált szériás dedikált CD). A csávó annak is utána járt, hogy melyik postán van és nem értette, hogy Anyu miért nem ment el érte. Anyu meg teljesen oda van, hogy ez az ember mennyire törődik a rajongókal... És most a plafonon van a boldogságtól, hogy felhívta a kedvenc zenekarának a menedzsere:) Még ezen a napon megmutattam neki a Szegény Peti Nagymamája című "mesét":D Mondhatni, hogy "tetszett " Neki... De Tarháló Tódoron azért belőle is kitört a röhögőgörcs:) Pénteken sem csináltam semmi említésre méltót...mosogattam, pórszívósztam, betettem egy mosást ebből szinte mindet utálom mert a takarítás csoportjába tartoznak, dehát muszáj volt. Már 7ko mindenki kiütötte magát este. Szóval egész este úgy éreztem magamat mintha egy hullaházban lttem volna:D Dumálgattam a jóhangú pasival:D
Ma tanulgattam egy kicsit a hétfői ngol TZ-mre, későn keltem, anyu műkörmöt csináltatott, zabáltam. Körülbelől ennyi volt a mainapom...de kegyetlenül lefárasztott... Már alig várom, hogy ágyba bújak...

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://pupu.blog.hu/api/trackback/id/tr82303407

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása