HTML

Mindennapjaim

Háát, igazábol rólam, meg akörnyezetemben élő egy - két idiótárol:)

Friss topikok

  • anyósnyelv: Jó régi - csak pár éves - de imádom az idiótákat. Azok, soha nem azok..... (2011.12.17. 06:07) Jelszó:UTÁL!
  • astevenovamegaheyhooszokozokesekezeteknelkul: naon ari amiket rólunk írsz pupu anita:D orulok hogy jol erezted magad a heten velunk istvan ekeze... (2008.02.23. 19:07) Új barátok
  • BuBu: Te dinka... én kis dinka Pupukám,egyszer kinyithatnád a szád és elmondhatnád nyűgöd.Tudod, hogy so... (2008.01.30. 20:39) Épülés1
  • 232323: "Havernak bírom az ilyen embereket." ÁHÁHÁÁ. Szegény pasit már most sajnálom. :D (2008.01.27. 15:22) :)
  • Buksi: Pannikám! Rettentő jól ez neked de tényleg nagyon ügyi vagy. Elfelejtetted az emailt elküldeni (2008.01.19. 22:45) ...

Linkblog

2008.02.04. 20:27 PuPu

A világ "legjobb" napja...

Ma semmi sem történt, igazábol. Csak az egyik mostmár biztos, hogy barátomnak gyógyítotam meg asszem a lelke egyik felét:) Olyan kis butus azt hitte, hogy már nem is foglalkozunk vele, Bubu,  és lehet, hogy egy  kicsit igaza van mertt tényleg elhanyagoltuk...:S De  holnap  az egész napot megpróbálom vele tölteni már aennyire lehet:)  Anyu ma volt vásárolni az AbO-ban :D Vett nekem egy nagyon jó kis csíkos felsőt:) Meg magának is vett valamit meg Huginak is:) Azt mondta, hogy még  szerdán is el akar vinni vásárolni!:D  Jaj... Hát a Bőgéréket jól picsán kéne rúgni... Csak azért mert monopol helyzetben vannak a piacon nem kell kitolni az emberekkel... Esküszöm betegre kereshetné magát valaki azzal, ha nyitna egy normális papírírószert. Ma. Beakartam menni a KesziNyomellbe 5.15kor már majdnem ott voltam. Uhh... Gondoltam magamban tiszta mázli, hogy még gyorsan elértem őket mert, hogy régebben 5.30ig voltak nyitva... Már mikor mentem el a bolt mellet gyanús volt a nagy sötétség. Áhhh... Nem számít gondoltam csak nyitva vannak... Olyan ninsen, hogy egy papírbolt bezár fél6 elött.... És láss csodát ez a fenhélyázó Bőgér-bagázs megtette... Az agyon szolizott meg kiélt Bárárával az élen... Asszem tudnám még azt cifrázni de inkább nem teszem. Merrtt Bárbárá a volt osztálytársam.... És övéké a húsbolt is... Nem akarok méreg által meghallni. Főleg ha fulladásos hallál lenne. Mert szerintem az a legrosszabb. Akor inkáb csapjon belém a villám, vagy essen a fejemre egy zongora, hogy legalább stílusosan pusztuljak el ha már muszáj.
Ja és még egy "agyérgörcsös" élmény a mai napra... A kémia.... Asszem ha a "Madarászon" múlna, hogy meglegyen a kémia érettségim, hát rövidúton meghúznának... A heti egy nyomorult óránknak az első fél óráját azzal töltötük, hogy kitárgyaltuk a tavaszi programokat. Úgy érzem már mindent tudok a Föld-napjárol és a tereptábor helyszínérol. Ja és még annak is szakéértője lettem, hogy a benzin egy éghető gáz... Na most komolyan.. Ez egy kémia óra? Talán akor lesz szíveskedni oktatni engem, hogyha sírva fogok neki könyörögni vagy mi? Vagy lehet, hoyg arra vá, hogy kérvényt nyújtsak be?
Na assem belőlem is elég volt mára:D Puszi Nektek:)

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://pupu.blog.hu/api/trackback/id/tr19325438

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása