HTML

Mindennapjaim

Háát, igazábol rólam, meg akörnyezetemben élő egy - két idiótárol:)

Friss topikok

  • anyósnyelv: Jó régi - csak pár éves - de imádom az idiótákat. Azok, soha nem azok..... (2011.12.17. 06:07) Jelszó:UTÁL!
  • astevenovamegaheyhooszokozokesekezeteknelkul: naon ari amiket rólunk írsz pupu anita:D orulok hogy jol erezted magad a heten velunk istvan ekeze... (2008.02.23. 19:07) Új barátok
  • BuBu: Te dinka... én kis dinka Pupukám,egyszer kinyithatnád a szád és elmondhatnád nyűgöd.Tudod, hogy so... (2008.01.30. 20:39) Épülés1
  • 232323: "Havernak bírom az ilyen embereket." ÁHÁHÁÁ. Szegény pasit már most sajnálom. :D (2008.01.27. 15:22) :)
  • Buksi: Pannikám! Rettentő jól ez neked de tényleg nagyon ügyi vagy. Elfelejtetted az emailt elküldeni (2008.01.19. 22:45) ...

Linkblog

2008.02.18. 19:02 PuPu

Ihlettelenség...

Hello, Emberek!
Bocsi, hogy eddig nem írtam de annyira nincsen mostanában ötletem... Csak zajlik minden a maga medrében. Pénteken Marica nem adta nekem ide azt a igyót amit el kellet volna hoznom Mostnak. Ezért be kellet érte menem szombaton:/ Ami addig rossz volt amíg otthon el kellet készülnöm... Semmi kedvem sem volt kidugni az orromat a lakásbol. Ráadásul elindultam otthonrol egy kisszoknyában meg a nyári vászoncipőmben. Hát mit ne mondjak érzékien lefagyigált az összes lábujjam ami csak volt! De hát ha ennyi eszem van mint egy marék bolhának se ako megérdemlem... Na minegy.... Jöttem hazafelé a villamoson és leült velem szemben egy ilyen kis néger emberke. Aki nagyon arnyos volt:) Teljesen jól eldumálgatunk franciát(bleeee), angolt, meg magyart keverve:D Elkérte a telefonszámomat meg az ímélemet. De csak az ímélt kapta meg mert nem szeretem a telefonszámomat kiadni, tuljdonképpen teljesen idegen embereknek... Írt is ma:) Vasárnap sem sok minen volt. Egésznap Csinibabát néztem:D "Hajrá, Fiatalok!" Imádom az ilyen magyarfilmeket! Komolyan! Szereintem kevés anál jobb filmet csináltak. Indul a Bakterház meg a Csapd le csacsi és a hasonló filmeket szeretem:) Ezeken tényleg lehet jókat röhögni:) Lehet hogy sárga, lehet hogy savanyú de a miénk!:D Enyi a véleményem a témárol és nem vagyok hajlandó vitát nyitni! Megnéztem a HetiHetest is! Jaj egyszerűen imádom ahogy szivatják a Teddyt:D Kár, hogy Alföldi már nincsen benne mert frenetikusokat szoktak vitázni a Hajóssal az állatokról:) Hát de youubeon azért találtam párat szóval asszem majd azokat fogom nézni ha már tényleg nagy elvonási tünetekben szenvedek. Ma voltam suliban.... Csak mint mindig:) Én nem tom h mi van Kopcsikkal de tényleg lehet h Móni  van rá jó hatással. Mert teljesen normális. Mármint magáhz képest meg amúgy is. Kedves meg udvarias meg hasonló dolgok. Voltam Bubuval Mcben... Hát én egyszer elkapom a pasiját lehet hogy felrugdosom mint egy műholdat:( Mert egy egysszerű mint a faék! Na jó lehet h nem ez a megfelelő kifejezés....  Na minegy ha olassa ako ne nagyon akarjon a szemem elé kerülni az a "jótét lélek"!!!!!!!
Marci! Te meg egy kamugyáros vagy! De nem baj! Többször nem tudol átvágni:D:D:D
Na remélem azért nem voltam annyira unalmas:D Pupu volam!:D MÉG JÖVÖK:D:D:D

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://pupu.blog.hu/api/trackback/id/tr97344578

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása